Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Mając na uwadze najwyższy poziom obsługi Klienta w przypadku zwrotów lub reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Handlowym firmy NC Koperty Sp. z o.o.
  • W przypadku zwrotu/reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Handlowym mailowo: bh@nckoperty.com.pl lub telefonicznie 22 780 41 10(14) w celu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Nasi pracownicy poinformują o dalszym przebiegu danej procedury.
  • Zwroty/reklamacje zostaną uwzględnione w przypadku odesłania towaru w oryginalnym opakowaniu
  • Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na wskazane przez Zamawiającego konto bankowe po otrzymaniu podpisanej korekty faktury.

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
NC Koperty Sp. z o.o.
Człekówka 100
05-340 Kołbiel

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

NC Koperty Sp. z o.o.
Człekówka 100
05-340 Kołbiel

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl